26.8.10

Hau!


Després de les vacances ja torno a estar en marxa i amb les piles carregades!

10 comentaris:

Stel.la ha dit...

Molt bo, aquest personatge...
així que endavant!

Marta Cabrol ha dit...

Gràcies Stel·la! Endavant també amb el nou curs! :-))

Núria Oltra ha dit...

Hola Marta!
Navegant per l'APIC he trobat la teva adreça, si no vaig mail fixada diria que ets la marta que va fer amb mi el curs d'il·lustració al 2005 a l'Eina, i que ara deu tenir dos bessons de 4 anys, no? jejeje si me confós perdona.
Una abraçada,
Núria

Marta Cabrol ha dit...

Núria!!! Apa, quina sorpresa!! :-))) Si, si que sóc jo! Com et va tot? Veig que també segueixes en el "mundillu" no?!! Per on pares? Ja m'explicaràs!

Un petó!

Núria Oltra ha dit...

Quina ilu!!! i quines casualitats!
Doncs estic a València, a l'octubre farà 2 anys, vaig baixar per fer un curs d'il·lustració a l'escola ESAT, i em va sortir una bona feina a una agència de publicitat i mira... aquí estic, aprofitant les oportunitats. (a part m'agrada València).

Veig que les coses et van bé! estic molt contenta que facis coses pel Tatano, a casa sempre haviem llegit el cavall fort de tota la vida.

Quants anys tenen els bessons ja??

Amb l'Anna vam tenir contacte pq vaig col·laborar uns quants cops amb l'associació artística en que hi participa de Manresa, tot i que ara ja fa 2anys i algo que he perdut el contacte. Tb em faria gràcia retrobar-la com tu! pq és un sol.

Bé, sabent on blogueges estarem en contacte :)

un peto!!

Núria

Anònim ha dit...

Tothom que veu el conte queda encantat de les il·lustracions. Gràcies per la dedicació i espero que ens coneguem algun dia. Una abraçada.

Marta Cabrol ha dit...

Gràcies a tu Mercè. Igualment una abraçada!

Màriam Ben-Arab ha dit...

Quina xulada d'indi! Tens un estil molt dolç. Que bé que m'hagis deixat un comentari ;)
T'enlinko, companya! Una abraçada!

Anònim ha dit...

Hola Marta! després de tot el que m'has explicat avui, no em podia perdre el teu blog. M'ha agradat molt, Felicitats! si mai tinc nens de ben segur que en faré ús. Una abraçada, Anna

Marta Cabrol ha dit...

Gràcies Anna! :-)) Una abraçada!